Official EMC Show Yourself Thread (2020 Edition)

Discussion in 'Introduce Yourself' started by Krysyy, Jan 1, 2020.

  1. I've already said this in discord but.. I LOVE THEM! A worthy cause..

    Oh, and I see that the door theme from one of your old avatars is back again :D
    ArkonXT and SkeleTin007 like this.
  2. Me currently in my mohawk-less NohawkJoe form lol


    and my furr baby Doomie Mc'Fluffybutt
  3. My cat and I were watching YouTube videos (yes, we were, nothing weird here), so I decided to take a pic of us like this:
  4. Okay, I wake up this morning, and realized how little sleep I was on when I posted that! I was up for the whole weekend! On top of that, 12+ hours of practicing piano each day, and I ran a half-marathon yesterday, so I was broken, literally! Looks like that exposed my inner affection for cats!
    SkeleTin007 likes this.
  5. Moving from trains, to planes. Good day to fly in Covid times

  6. Lore Olympus is soooooo good you pulled off Hades perfectly
    CatNapInn and SkeleTin007 like this.
  7. faded should get new photo posted #quarantinelife
  8. Messy hair at 9 at night? Perfect time for a picture! Oh man do I need a hair cut xD
  9. Relatable! :rofl: :lmao:
    SkeleTin007 and deadmon5 like this.
  10. Here's my face.
    Technically my avatar picture on the forums is also my face, but... that's just a minor detail. :)





    Also here are my two cats! They're brother and sister. Onyx and Olive!



  11. Haven't posted one in awhile

    Beach day
  12. *gasps* How dare you don't post XD kidding looking good Boulder and wish I was at the beach. But stuck at home so I will visualize the beach.
  13. Hmm, lots of people be posting their quarantine hair cuts. Guess I could share my alternative, my quarantine long hair look!
    Have not had my hair this long in years, lol.
  14. I have been considering doing this, but I don't think I'd want a picture of me looking as I do now around on the web. :p
    SkeleTin007 and JDHallows like this.
  15. Quarantine won't stop me from going in my driveway to cosplay haha. Here is my Cicero cosplay from Skyrim!
  16. i think this is the right thread to post this :)
  17. LOL, yes the right thread... though that hat could use a lot larger thread for it to fit :D
  18. What is that??
    SkeleTin007 likes this.
  19. its a hat :)
    SkeleTin007 likes this.