(late) 1300th day giveaway (AMA)

Discussion in 'Public Member Events' started by RunkerD, Sep 8, 2016.

  1. It was my 1300th day about 2 weeks ago and I was gonna do a giveaway, but I'll set it up now :p

    Ask whatever you want (not irl stuff :p) and leave a number between 1-50. The winners will be decided on October 20th by random.org. I'll set up pickup by then at 19146.

    1st: 70k + lucky bow
    2nd: 40k + labor bench 2016
    3rd: 30k

    1.pterojackdyl
    2.Kippy159
    3.AncientTower
    4.Padde73
    5.nltimv
    6.JustCallMe_Bunni
    7.Theomglover
    8.Guill
    9.Raaynn
    10.Sealeon
    11.Skeletin007
    12.FDNY21
    13.TheKutesyKiraboo
    14.Raging_Hedgehogs
    15.pigpongjb
    16.CallumDAKing
    17.Sachrock
    18.Fleetwood_Mac
    19.Scarmanzer
    20.Will_McNab
    21.ESSELEM
    22.ThaKloned
    23.GeneralWillikers
    24.Roarings
    25.MajorHaze
    26.TheHoodMonster
    27.Lukafolz
    28.tuq1
    29.


    30.Kytula
    31.Keliris
    32.ABfireflies
    33.Dufne
    34.FacepalmRhy
    35.lottie1664
    36.HawkisAbugle
    37.
    38._cTj_
    39.Xatez
    40.Cam7051
    41.
    42.AyanamiKun
    43.
    44.Cardman142
    45.Lomax70
    46.NightHawk3846
    47.EnderMagic1
    48.AGamerCalledBen
    49.AnonReturns
    50.TBird1128


    Plz no alts kthxbai.
  2. What made you stay on EMC for so long?

    #22 please :)
    AyanamiKun and RunderC like this.
  3. Why did you choose your name?
    7 please :)
    RunderC likes this.
  4. What is your favorite memory from EMC?
    I will take number 11
    RunderC and TheKutesyKiraboo like this.
  5. Belated happy Emciversary!

    Q: What's you're favorite EMC Event? and how much wood could a woodchuck chuck, if the woodchuck was Chuck Noris?

    May I have #30 please :D
    RunderC likes this.
  6. What is you favourite thing to do on EMC?
    Number 17 please
    RunderC and TheKutesyKiraboo like this.
  7. what is your favorite season?
    Number 14 please
    RunderC likes this.
  8. Who's your best friend/s on EMC?

    #13 if possible :p
  9. Id like 24 <3

    What is your favourite build style? >:)
    RunderC likes this.
  10. 27 Please :D :p

    Weirdest EMC moment?
    RunderC and TheKutesyKiraboo like this.
  11. What's your favorite residence or build on EMC?

    Number 4 please :)
    RunderC and TheKutesyKiraboo like this.
  12. congrats :) snakes or dragonflies?
    edit: forgot to pick a number D: 21 please :D
    RunderC and TheKutesyKiraboo like this.
  13. Why?
    33
    RunderC likes this.
  14. Probably the fun community events :p


    I got this account off a friend, you can read about it in the "What's in a name" thread (something like that :p)


    Hmm... probably the day I rejoined (about 2 weeks after I first joined) I went out into the wild, fell into a quary and spent 30 mins trying to get my stuff back xD


    Fav EMC event: Staff V World
    Well normally the answer is 16 so we times that by Chuck giving us 16chuck.


    Killing you in PvP scrub.


    Winter.


    You and Harpz :p


    Hmm, I do like a good medieval build. Although futuristic is high up there :p


    Going from SMP to SMP selling people, yeah you heard me.


    Hmm, can't say I have one :p


    Dragonflies.


    Why not?
    Kytula and AncientTower like this.
  15. 1v1 me right now :p
    RunderC likes this.
  16. *Turns on ka, anti kb, reach, speed etc* Alright :)

    (I don't and have never used these on EMC xD)
    Sachrock likes this.
  17. Wow 1300 days, that like 1000 more than me. lol I'm catching up but you'll always be ahead. :cool:

    I'll #3 please. Congrats on logging in so long ago and sticking around. :D
    RunderC likes this.
  18. I wish I figured out how to do multiplayer when I first got mc in November 2012 xD
    AncientTower likes this.
  19. You obviously need them to kill me, meaning i am better than you :p
    RunderC likes this.
  20. Nah I just want a fair advantage against your uh, totally legit mods *cough cough optifine cough cough*
    nuclearbobomb and Sachrock like this.