iamfuturetrunks
Last activity:
May 23, 2015 at 11:05 PM
Joined:
Nov 13, 2011
Site Posts:
666
Site Likes Received:
410
Trophy Points:
168
Lifetime:
#251,656,193
Monthly:
#14615,775
Gender:
Male
Location:
North Dakota, USA

Share This Page

Partners & Friends

Minecraft Information
Minecraft Blog
Empire Minecraft YouTube

iamfuturetrunks

Well-Known Member, Male, from North Dakota, USA

Currently working on a project for my res's that I thought was gonna be quick and small is turning into something huge. :S May 22, 2015 at 10:25 PM

iamfuturetrunks was last seen:
May 23, 2015 at 11:05 PM
    1. iamfuturetrunks
      Currently working on a project for my res's that I thought was gonna be quick and small is turning into something huge. :S
      1. Phelps4 likes this.
      2. View previous comments...
      3. iamfuturetrunks
        iamfuturetrunks
        Well currently I have at least 3 MASSIVE projects I want to work on but will take a long time. Then I have 2-3 smaller projects. One of those I am currently building in creative which I have a 1/4th of each part done and it looks great. Just it's bigger then a single res so have to make cuts and adjustments.
        May 23, 2015 at 12:27 AM
      4. iamfuturetrunks
        iamfuturetrunks
        Also need to figure out how I will get a lot of the blocks I will need. One of the block types I need a bit of is Dark Prismarine. The other block I will use heavily is stone brick, so time to start smelting cobble, and need more cobble at that.
        May 23, 2015 at 12:27 AM
      5. iamfuturetrunks
        iamfuturetrunks
        Just some general mesaurments even after doing some adjustments and cuts, 77 blocks long, 40 blocks wide, and 56 blocks tall. lol Originally it was gonna be 79-80 blocks long so yeah.
        May 23, 2015 at 12:37 AM
    2. iamfuturetrunks
      Hmm first time working with note blocks to produce a song in minecraft. It's pretty small scale but not to bad if I say so myself.
    3. iamfuturetrunks
      Quite a bit of work done tonight. I am pleased with the result so far.
    4. iamfuturetrunks
      Hmm, still trying to figure out how I want to design something on my res. Always hard when the beginning of it isn't what you wanted.
    5. bitemenow15
      where the heck have you been lol
      1. iamfuturetrunks
        iamfuturetrunks
        Well I took a break from minecraft for a while. I got burnt out on it. I was waiting around for a while on getting the rest of the plots I wanted cause of a loophole (long story), and 1.8 so I was just basically standing on my res doing nothing and was already a bit burnt out on minecraft for a while.
        May 5, 2015
      2. iamfuturetrunks
        iamfuturetrunks
        I was/am busy with my job in real life. I still voted every day and came on for a minute or two to check on my res's/plots.

        I am not fully back though. But as I stated to a few people I wasn't gonna disappear forever. I put to much work into my res(s) already to just let them get deleted.
        May 5, 2015
    6. colepuncher
      The opposite of you is wearepastpants
      1. bitemenow15
        bitemenow15
        wouldnt it be youarentpastbottomless?
        May 4, 2015
    7. iamfuturetrunks
      So much to do, so little time to do it. And that's an understatement. :S
    8. Olaf_C
      Someone lives in North Dakota :O
    9. iamfuturetrunks
      Hmmm where did Mystul go. He let all those innocent sheep get destroyed. :P
      1. Olaf_C likes this.
      2. iamfuturetrunks
        iamfuturetrunks
        He better not come on and expect to build another sheep farm. I've helped him dig out so many res's in the past im not helping him do that again. You hear me Mystul! :P
        Aug 7, 2014
    10. iamfuturetrunks
      1000 days in and still going! :P
      1. QuarterStop likes this.
      2. QuarterStop
        QuarterStop
        Grats!
        Aug 7, 2014
    11. iamfuturetrunks
      Wondering what Shaun is up to now that he has all this free time. :P
      1. southpark347
        southpark347
        Amongst us.
        Aug 3, 2014
      2. iamfuturetrunks
        iamfuturetrunks
        He's among you? :O Say hi from me! :P lol
        Aug 3, 2014
      3. iamfuturetrunks
        iamfuturetrunks
        "one of us.. one of us.. one of us!" :P I guess you meant "as well as us" or something like that. :P
        Aug 3, 2014
    12. iamfuturetrunks
      Just waiting around for Zeg to show up. :P
    13. iamfuturetrunks
      Hm thinking about what I should work on first after I get things squared away. No idea still. But I have plenty of things to choose from. :P
    14. iamfuturetrunks
      /p iamfuturetrunks hmm past 900 days already. :O
    15. Choongjae
      Is your name related to Dragonball Z? (It's probably obvious, but I just want to make sure. :P )
      1. iamfuturetrunks
        iamfuturetrunks
        Haven't been to my res before have you? :P 1215 on smp1
        Mar 8, 2014
    16. Importerer
      yay for diamond :D
      1. View previous comments...
      2. Importerer
        Importerer
        gotta get those easy levels? :P or all the awesome farms in the wild?
        Feb 17, 2014
      3. iamfuturetrunks
        iamfuturetrunks
        Easy levels? What do you mean? And what awesome farms in the wild?
        Feb 17, 2014
      4. Importerer
        Importerer
        ♪♪♪i can show you the world♪♪♪
        Feb 17, 2014
    17. Zegridathes
      PLUNDERERING!!!
      1. iamfuturetrunks
        iamfuturetrunks
        Didn't even see this comment until now. :O What were you/we plundering? :D Treasure? :D Hidden Treasure? :D
        Feb 17, 2014
    18. iamfuturetrunks
      /p iamfuturetrunks Hmm 700 days huh. :O
    19. iamfuturetrunks
      Wondering whats gonna happen with future updates now that the new launcher will automatically update for you. :O
      1. iamfuturetrunks
        iamfuturetrunks
        Aikar is gonna have to work his bum off to get the updates out so that others can continue to play on the server. :O Unless we will just have to revert back after the update to play on the server.
        Jun 29, 2013
      2. jacob5089
        jacob5089
        Wait what?!??!?!?!?! I didn't know about this! :O
        Jun 30, 2013
  • Loading...
  • Loading...
  • Signature

    [IMG][IMG]

    About

    Gender:
    Male
    Location:
    North Dakota, USA